2014-10-14

Back from Frankfurt Bookfair! ♡ A short outfit post

Hello again! ♡ There's been a lot of stuff going on the past few days & I'm happy to talk to you again. On Saturday the 11th of October me, my man and a bunch of friends went to the Frankfurt Bookfair to have a great time. We were in a rush saturday morning getting to the train station; so I wasn't that proud of my lolita coordinate that day. It definitely could get better but later that day I felt quite confident and proud since I got complimented and photographed quite often! I also met a lot of great people and hope they had a nice day as I did. ♡ Here are some photos a friend of mine took of me where you can see the coordinate. Thanks love, they are beautiful! 

Hallo, ihr Lieben! In den letzten Tagen war bei mir einiges los & Ich bin froh, wieder mit euch sprechen zu können. Am Samstag, den 11. Oktober sind mein Herr, Ich und einige Freunde zur Frankfurter Buchmesse aufgebrochen, um mal eine schöne Zeit unter Gleichgesinnten zu verbringen. Natürlich hatten wir verschlafen, waren im Zeitdruck, um den Zug noch rechtzeitig zu erwischen und mein Outfit ist nicht so geworden, wie ich mir das vorgestellt hatte. Im Laufe des Tages wurde ich aber immer zufriedener, habe Komplimente bekommen und durch die Fotografen ist mein Selbstbewusstsein dann doch ziemlich nach oben gepusht worden - Danke! Ich habe einen Haufen wunderbarer Menschen getroffen und hoffe, dass sie den Tag genauso genossen haben wie ich. Hier sind ein paar wenige Fotos, die eine gute Freundin von mir gemacht hat. Danke meine Liebe, die sind wirklich schön!

 Headpiece: flower clips by H&M; Pearlchain made by me (thanks, hotglue!)
Blouse: secondhand/offbrand found on Kleiderkreisel 
Dress: Bodyline's L510 in pink 
Petticoat (not shown): Hell Bunny A-Line Petticoat 
Bag: Maybe Loris; found secondhand on Kleiderkreisel 
White tights (not shown): NKD 
Pink Socks (not shown): Primark 
Shoes (not shown): Bodyline's shoes192 in brown

Sorry that you can't see my whole outfit - I need to learn how to do proper outfit shots. Can you give me some advide or tips? Thanks! ♡ (I think there'll be more Photos to come!)

Es tut mir sehr leid, dass Ihr nicht mein ganzes Outfit sehen könnt - Wie man vernünftige Bilder davon macht, muss ich wohl noch lernen. Habt Ihr denn irgendwelche Tipps & Tricks? Danke im Voraus! ♡ (Ich denke, da werden noch ein paar Fotos nachkommen!)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen