2014-06-04

"I believe that happy girls are the prettiest." - MEET ME AT DoKomi!

"I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles." - Audrey Hepburn

Hi my dearest readers, today  is a great day! I'm not sure why yet but I have this feeling. It's warm and sunny, no work today. I listen to some great music and my outfit for DoKomi is nearly finished! Maybe I'll even dye my hair in the evening, haven't done this for months, so I am really exited!

Hallo, meine liebsten Leser - Heute is ein guter Tag! Ich bin noch nicht sicher, warum eigentlich, aber ich hab da dieses Gefühl. Dieses Gefühl, dass alles gut ist. Es ist warm, die Sonne scheint, keine Arbeit heute. Ich höre gute Musik und hab alle Klamotten zusammen, die ich auf der DoKomi tragen möchte! Vielleicht färbe ich mir sogar meine Haare noch, und das habe ich seit Monaten nicht getan. Ich freue mich richtig drauf! 



Otherwise, this post does not have a certain theme or issue. I just wanted to tell you that I will be at the DoKomi both saturday and sunday! It's my first convention this year and I am so happy to go there. I'm sure it's going to be so great!

Eigentlich hat dieser Post kein wirkliches Thema. Ich wollte nur bescheid sagen, dass ich beide Tage, Samstag und Sonntag, auf der DoKomi in Düsseldorf sein werde und ihr gerne Hallo sagen könnt! Es ist meine erste Convention dieses Jahr und ich freue mich wahnsinnig darüber. Ich bin sicher, dass es wundervoll werden wird! 


I am going to be wearing both of my bodyline dresses. So one day I'm pink-ish, the other day blue! One outfit is a bit cult-party-kei-inspired and I love it! Not sure when I will wear which one to be honest, so we will see! The pink one on saturday, propably. That's it for today - Stay tuned!


Ich werde beide Bodylinekleider tragen, jedes an einem anderen Tag. Also bin ich einen Tag lang pink und rosa, den anderen blau, hihi. Ein Outfit ist auch ein wenig inspiriert von Cult Party Kei, einer Moderichtung, die ich auch sehr gern habe. Noch bin ich nicht sicher, was ich wann genau tragen werde - aber das stellt sich raus. Wahrscheinlich Samstag das aufwendigere. Wir werden sehen! 

Have you been to DoKomi? What was your first convention, this year and ever? 
Ward ihr schon auf der DoKomi? Was war denn eure erste Convention, dieses Jahr und überhaupt? 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen